Alla inlägg under maj 2012

Av Nora Skoglund - 31 maj 2012 16:41

I det här inlägget kommer jag att skriva om mig själv.


Det här är jag en gång när jag skulle på MoraTräsk.


Jag är 8 snart 9 år. På fritiden brukar jag vara med kompisar,spela MSP!!! och att spela fotboll och innebandy.


Med kompisar brukar jag spela MSP och vara ute.


Hej då.      

Av Nora Skoglund - 31 maj 2012 15:09

Det här är min lilla syster Freja.

Hon är snart 10 månader.


Jag älskar henne och så klart resten av familjen. ILove you!!!!!! Till Freja Från Nora.


Puss på dig Frejset! 

Av Nora Skoglund - 31 maj 2012 15:02

I kväll har jag fotbolls träning.Kl 18:00-19:00.Det ska bli kul att träna vi har oftas jätte roliga träningar.


Vi tränar på min skola det gör vi alltid utom när vi började och fick träna inom hus.

Jag går också i innebandy som också är jätte kul.


Hej då!!! Nu har jag inget mer att skriva i detta inlägg.  

Av Nora Skoglund - 30 maj 2012 18:54

Haha!!! Freja har blivit en Nora gris. Jag var hos farmor och Freja skrek hon vilkle till mig när hon kom till mig så vart hon tyst.En dag var jag på cirkus med Amanda och massa andra, farmor berättade att Freja ålade runt och letade efter oss.



   Det här är jag, jag har ingen bild på Freja än men jag ska skaffa.

Det här är en bild när jag var på en lekpark,

Freja var med men nu har mamma en bild på mig,Amanda och Freja när vi var i samma lekpark som data bakrund.





Hej då   

 

Av Nora Skoglund - 3 maj 2012 15:01

Min familj är snäll och består av min mamma Jannice,pappa Mats,lilla syter Amanda och Freja.


Amanda är 5 år och är jätte snäll,söt och omtänksam.

Mamma Jannice är 27 år och snart 28 hon är jätte snäll,snygg och omtänksam.

Freja är 8 månader och är jätte söt, snabb på att åla och omtänksam.

Pappa Mats är 27 år och är jätte snäll,snygg och omtänksam.


Också jag som är 8 år och är snygg,söt,bra på botboll och på bandy. 



 Och jag igen.

Av Nora Skoglund - 3 maj 2012 13:41

Tja alla läsare!!!


I den här bloggen tänkte jag skriva om vad jag gör på dagarna och om MSP.

På MSP heter jag coola sofie. I går åt jag tacos men mamma gjorde köttfärsen väldigt såsigt, men det var ändå jätte gott.I dag åt jag frukost väldigt sent för att jag satt och tittade på tv.(Dåliga program) Sen lekte jag med min lilla syster Amanda.

Det här är jag på riktigt.  

   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards